💟Πάρε ένα Κομπλιμέντο!💟
Με τους μαθητές της Β’ Τάξης αποφασίσαμε να μοιράσουμε χαμόγελα σε όλη τη σχολική κοινότητα, αλλά και στην ευρύτερη κοινότητα του νησιού, σκορπώντας κομπλιμέντα!
Περάσαμε από όλες τις τάξεις και μοιράσαμε κομπλιμέντα και όμορφα λόγια! Δώσαμε τη δυνατότητα και στους περαστικούς από το σχολείο να τραβήξουν από ένα κομπλιμέντο, κολλώντας τα στην εξώπορτα και στα κάγκελα του σχολείου μας!
Η αγάπη, το χαμόγελο, οι ευγενικές κουβέντες… λειτουργούν σαν ντόμινο! Από στόμα σε στόμα θα σκορπίσουν παντού και τότε θα έχουμε έρθει όλοι ένα βήμα πιο κοντά στο να πετύχουμε τη δική μας προσωπική ψυχική υγεία αλλά και των υπολοίπων γύρω μας!










