Οι μαθητές-τριες όλων των τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν στο Πνευματικό Κέντρο “Στυλιανός Ρέστης” από τον διαιτολόγο-διατροφολόγο κ. Στέφανο Παπαναστασίου για τη σπουδαιότητα και την αξία της υγιεινής διατροφής στη ζωή μας. Οι μαθητές-τριες έθεσαν πλήθος ερωτημάτων προς τον κ. Παπαναστασίου και εκείνος με μεγάλη προθυμία έλυσε όλες τις απορίες των μικρών μαθητών-τριών. Βασικά θέματα της ενημέρωσης ήταν κυρίως το υγιεινό πρωινό και τα υγιεινά σνακ! Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Παπαναστασίου για όλα όσα μάθαμε!!!




