Συμμετοχή στους αγώνες στίβου, άλμα εις μήκους και σφαίρας- 3α “Aρίστεια”

CategoriesΕκδηλώσεις / Γιορτές - 23/24Εκπαιδευτικές Δράσεις - 23/24

Οι μαθητές-τριες όλων των τάξεων του σχολείου μας μαζί με τα υπόλοιπα δημοτικά σχολεία του νησιού συμμετείχαν στους αγώνες “Αρίστεια” που διοργάνωσε ο αθλητικός σύλλογος “Αρισταίος” με τη βοήθεια του Δήμου Κέας! Οι μαθητές-τριες συνειδητοποίησαν για ακόμη μια φορά την αξία του αθλητισμού στη ζωή των ανθρώπων!! Δόθηκε στους μαθητές-τριες αλλά και στους εκπαιδευτικούς όλων των σχολείων αναμνηστικό μπλουζάκι από τον σύλλογο “Αρισταίος” με κεντρικό σύνθημα “Ευτυχία είναι αθλητισμός”!!! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!

unnamed 14
unnamed 18
unnamed 12
unnamed 17
unnamed 20
unnamed 15

Πληροφορίες συγγραφέα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *