Οι μαθητές-τριες όλων των τάξεων του σχολείου μας μαζί με τα υπόλοιπα δημοτικά σχολεία του νησιού συμμετείχαν στους αγώνες “Αρίστεια” που διοργάνωσε ο αθλητικός σύλλογος “Αρισταίος” με τη βοήθεια του Δήμου Κέας! Οι μαθητές-τριες συνειδητοποίησαν για ακόμη μια φορά την αξία του αθλητισμού στη ζωή των ανθρώπων!! Δόθηκε στους μαθητές-τριες αλλά και στους εκπαιδευτικούς όλων των σχολείων αναμνηστικό μπλουζάκι από τον σύλλογο “Αρισταίος” με κεντρικό σύνθημα “Ευτυχία είναι αθλητισμός”!!! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!






