Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης στις 21 Σεπτεμβρίου, οι μαθητές της Β΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κορησσίας μελέτησαν βιβλία και ποιήματα, παρακολούθησαν βίντεο και συζήτησαν με την δασκάλα τους για τις καταστροφικές συνέπειες του πολέμου και την ανάγκη ύπαρξης της ειρήνης σε όλο τον κόσμο. Στο τέλος συνεργάστηκαν όλοι μαζί φτιάχνοντας τη δική τους αφίσα, για να στείλουν το δικό τους μήνυμα!



